14-01-2020

Terugblik 2019 en vooruitblik 2020

Albert Stel, Commercieel Directeur bij Hagenaar Reclame, blikt terug op 2019 en kijkt uit naar een succesvol 2020. Voor Hagenaar Reclame, maar ook voor het nieuwe Display Media.

terugblik 2019

‘In 2019 heeft Hagenaar Reclame opnieuw een flinke groei doorgemaakt. Met mooie nieuwe (retail)klanten, het behalen van belangrijke certificaten die onze kwaliteit benadrukken en niet te vergeten de lancering van ons nieuwe bedrijf Display Media. 2020 begint zo al goed!


Ons bedrijf groeide in 2019 met 25%. Om al onze klanten optimaal te blijven bedienen is het Hagenaar-team uitgebreid met een aantal nieuwe collega’s. En niet te vergeten onze nieuwe bedrijfsruimte, nieuwe machines/printers en apparatuur om optimaal onze klanten te bedienen. Daarbij hebben we in 2019 stevig ingezet op kwaliteit. Daar vragen onze klanten om, maar als signbedrijf onderstrepen wij ook het belang van het op orde hebben van processen en veiligheid. We behaalden daarom het VCA-certificaat en zijn we ISO 9001 gecertificeerd. Daar zijn we trots op!


Hagenaar Reclame verkoopt al zo’n 40 jaar gevelreclame en signing aan de retail. We bedienen onze klanten van A tot Z met een mooi totaalconcept voor gevelreclame, raam- en autobelettering, POS en lichtreclame. We moeten echter blijven innoveren om ons te onderscheiden in deze tijd. Dat doen we met uitstekende kwaliteit en service, maar sinds 2019 gaan we ook op de digitale tour met Display Media. Met dit nieuwe bedrijf willen we nog meer klanten projectmatig bedienen. Met digitale signing op monitoren (indoor), ledschermen (outdoor) en vitrinemedia bieden we diverse oplossingen voor de marketingdoeleinden van onze klanten. Via de nieuwe website en onze twee accountmanagers zullen retailers Display Media hopelijk snel ontdekken. In combinatie met Hagenaar Reclame staan we zo nog sterker als het gaat om display- en gevelreclame, met alle diensten onder één dak.


2020 belooft dus een mooi jaar te worden. We willen onze groei doorzetten en onze klanten nog beter, sneller en met een breder pakket bedienen. Ook MVO krijgt de aandacht dit jaar, onder andere door te kijken naar de verwerking van ons afval, de gebruikte materialen en digitalisering. We gaan papierloos werken en al onze buitendienstmonteurs werken tegenwoordig met iPads, waarop de afleverbonnen, tekeningen en facturen direct digitaal worden verwerkt. Dat is niet alleen handig voor ons, maar ook voor de klant die direct inzicht heeft in het proces. We willen zo bewuste keuzes maken en alles goed op orde hebben. Hopelijk wordt dat ook beloond met een mooi MVO-certificaat. Wilbert Hagenaar zal er het komende jaar goed op toezien dat we al deze stappen zullen maken. Hij gaat het bedrijf namelijk dit jaar overnemen van zijn vader. Daar gaan we het komende jaar meer van horen!’

Meer informatie? Kijk eens op de website van Display Media. www.display-media.nl of neem direct contact op met Hagenaar Reclame.

Meer weten over deze blog?