Altavia Unite is een creatief productiehuis. Zij verzorgen end-to-end-marketing. Daarmee helpen ze hun klanten met communicatie in de breedste zin van het woord, zowel on- als offline. Grote partijen kiezen ervoor met Altavia Unite samen te werken omdat zij volledig ontzorgt worden: zij hebben geen omkijken naar projecten!
Joeri de Bruin is accountmanager bij Altavia Unite en heeft vanuit die functie contact met Albert Stel, commercieel directeur bij Hagenaar Reclame. “Wij betrekken Hagenaar Reclame bij onze projecten vanwege hun specifieke kwaliteiten”, zegt Joeri.
“Op dit moment coördineren we bijvoorbeeld een deel van de ombouw van koffie-/broodjescorners bij benzinestations naar mini-supermarkten. In onze opdracht speelt Hagenaar Reclame met hun signing en placement daar een rol in: ze printen folies en brengen die aan. Ze werken daarbij volgens de strenge veiligheidseisen die rondom tankstations gelden. Wanneer het werk is uitgevoerd, rapporteren zij ons door middel van foto’s.”
Joeri: “Ik ken Albert Stel al lang. Toen wij op zoek waren naar een geschikte partner voor signing, kwam ik door Albert bij Hagenaar Reclame uit. Ze weten van de hoed en de rand en door mijn bestaande contact met Albert kwam onze samenwerking in een stroomversnelling. Hagenaar Reclame produceert én monteert. Daarnaast adviseren ze ons waar nodig over producten, materialen en de werkwijze. Ze zijn goed thuis in signing en kennen alle mogelijkheden. Wij kunnen als opdrachtgever daardoor terugvallen op hun expertise!”
“Door hun kennis van zaken is Hagenaar Reclame waardevol voor ons. Zij ontzorgen ons op hun beurt. We hebben een intensieve en goede samenwerking. Wat Hagenaar Reclame onderscheidt is dat ‘alles lijkt te kunnen’ en dat ze veel daadkracht tonen. Ik ben geregeld onder de indruk van de specifieke kennis die zij in huis hebben!”