Wilbert Hagenaar en Albert Stel hebben een ‘waanzinnig jaar’ achter de rug! Op het kantelpunt van 2022 naar 2023 blikken zij terug op hun eerste officiële jaar als eigenaren van Hagenaar Reclame. De groei komt aan de orde, de nieuwe collega’s én de veelzijdige projecten. Bovendien spreken zij hun plannen voor het komende jaar uit.
Wilbert: “Het was een waanzinnig mooi jaar, waarin we een gezonde groei hebben doorgemaakt! Zowel op het gebied van klanten als medewerkers, maar ook in productieruimte en materieel zijn we in volume vooruitgegaan.”
Albert: “Die groei betekent dat we nieuwe klanten hebben begroet. Daarbij werken we inmiddels ook aan mooie rebranding-opdrachten in Duitsland en in Frankrijk.” Wilbert vervolgt: “Onze groei betekent automatisch dat we voortdurend op zoek zijn naar nieuwe collega’s. In 2022 zijn er al zeven nieuwe mensen bijgekomen en ook in het nieuwe jaar kijken we vooruit. Ondanks de krapte op de arbeidsmarkt gaat dat goed: we werken samen met een succesvolle partij!”
“Ons doel is evenredige groei”, vult Albert aan. “Ook wat betreft onze dienstverlening. We willen opdrachtgevers de aandacht geven die ze verdienen. Dat betekent dat we ons concentreren op groei van binnenuit, bijvoorbeeld door onze medewerkers in de gelegenheid te stellen opleidingen te volgen. We worden steeds volwassener in onze dienstverlening en we investeren in kwaliteit!”
Focus op digital
Wilbert: “Hagenaar Reclame staat nooit stil: in 2023 zetten we door wat we in 2022 hebben opgestart, bijvoorbeeld aandacht voor rebranding, ook in het buitenland. Door de uitbreiding van ons salesteam, kunnen we ons expliciet op bepaalde doelgroepen richten: denk daarbij aan de makelaardij, aan de bouw en aan de retail.” Albert: “Onze focus ligt op ‘digital signing’. We zien veel mogelijkheden in de ontwikkelingen op het gebied van ledschermen voor verschillende doelgroepen.”
Maatschappelijk verantwoord ondernemen
“Vanzelfsprekend zetten we ook onze maatschappelijk verantwoorde koers voort”, besluit Albert. “Duurzaamheid en veiligheid vinden we belangrijk, dat valt onder de verantwoordelijkheid van onze veiligheidsmedewerker. We werken met duurzame materialen, zoveel mogelijk pvc-vrij en we recyclen alles!” Wilbert: “Wat onszelf betreft: we leggen zonnepanelen op het dak van ons pand en de ketels zijn aangepast naar de meest duurzame variant. En we proberen zoveel mogelijk gebruik te maken van elektrische auto’s.”
Zoals Wilbert zegt: Hagenaar Reclame staat nooit stil: ook in 2023 zetten we ons weer vol enthousiasme in onze opdrachtgevers zo goed mogelijk ‘in beeld te brengen’! Wil je meer weten over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op.